vendredi 9 octobre 2009

Le dernier supplément pour Song of Blades and heroes est sorti


Je viens de l'apprendre, le dernier supplément pour Song of Blades and Heroes est sorti !
Il se concentre sur des règles qui permettent la progression des personnages et des conquêtes de territoires ! Tout ce que j'attendais de ce jeu, en somme ! Je commande sur le champ.
En voici le contenu détaillé que je copie/colle lâchement car je n'ai pas vraiment le temps de traduire (Je pars pour le week-end faire ma partie de D&D4 !) :

This book includes rules such as:

Territories: own land, defend it from usurpers, or launch raids on your neighbors
Scenarios: a multitude of new combat situations
The aftermath of battle: will your heroes live or be horribly crippled?
Exploration: find strange and useful treasure and visit exotic, dangerous locales
Shopping: use your warband's hard-earned gold to purchase the finest gear or hire the services of experts
Development: watch your characters grow as they survive new battles. Boost their stats, train them in new skills, or send them on personal quests
Special rules: 15 exciting new powers such as Immortal, Enchanter, and Illusionist
Rosters: 36 new creatures such as the Minotaur Skeleton, the Dwarf Gunner, Insectoids, Automatons, and the powerful Kryxxtendrella, Queen of Dragons!

Aucun commentaire: